Ennek oka, hogy igencsak megnőtt a kereslet a luxus-kategóriás SUV iránt. A gyárban évente nagyjából 20 ezer Cayenne gördül majd le a futószalagról, köszönhetően a 25 millió autós befektetésnek, amelyet az elmúlt időszakban eszközöltek.
Jelen pillanatban a Porsche szabadidőautók karosszériáját a Volkswagen szlovákiai üzemében gyártják, illetve festik, majd az járműveket Németországban, Lipcsében állítják össze. A döntés, miszerint az autók összeállításának egy részét elköltöztetik Lipcséből Osnabrückbe, azért fontos, mert a lipcsei üzem maximális kapacitással dolgozik. Jelentősen nőtt ugyanis a kereslet nem csak a Cayenne, hanem a Macan és a Panamera típusú autók iránt is.
Osnabrückben a Cayenne gyártásával egy időben fokozatosan megszűnik Boxster és a Cayman gyártása - ezeket az autókat a Porsche Zuffenhausen-i üzemében fogják összeállítani, a költöztetés pedig több szakaszban fog megvalósulni.
A Cayenne gyártásának kiterjesztése fontos pontja a Porsche 2018-ig tartó fejlesztési stratégiájának - nyilatkozta a Porsche AG termelési és logisztikai igazgatója, Dr. Oliver Blume.