A gyártó első SUV-ja négy hónap alatt több mint 140 városban mutatkozott be.
A Lamborghini december 4-én mutatta be hivatalosan újdonságát, az Urus-t. A bemutatást követően egy meglehetősen nagy körútra indultak az autó népszerűsítése céljából. Négy hónap alatt 141 nagyvárosban járt az Urus, útba ejtette Londont, Los Angelest, Rómát, Párizst, Tokiót, Moszkvát és Fujit is. A körút végén – mint ahogy a jó turistához illik – nyilvánosságra hoztak egy jól sikerült fotósorozatot, amelyen az új Lambó a nagyvárosok legismertebb turisztikai látványosságaival „pózol”.
Az Urus persze nem ezzel kerül be a nagy Lamborghini-történelemkönyvbe, hanem azzal, hogy ez a gyártó első SUV-ja. Az autót egy 4 literes, V8-as biturbó motor hajtja, 650 lóerővel és 850 Nm maximális nyomatékkal. Az összkerékhajtásos autó álló helyzetből 100 kilométeres óránkénti sebességre 3,6 másodperc alatt gyorsul, de a 0-200-as gyorsuláshoz is elég számára 12,8 másodperc.
A jármű indulóára 200 ezer euró körüli összeg.