Elég logikusnak tűnt, hogy a nemrég bejelentett városi terepjáró kapja a hajtást, de mégsem.
Amikor a Fiat-vezér Sergio Marchionne bejelentette, hogy nemsokára a Ferrarinak is lesz egy saját SUV-ja (illetve FUV-ja) két dolog volt nyilvánvaló: a gép nagyon gyors lesz, illetve, hogy ez lesz az első elektromos hajtású gép az istállóban. Az egyik bejött, a másik nem.
Most, hogy lelőtték a poént, a kémfotókon tisztán látható, miről van szó – a képek szerzői szerint a masina annyiban különbözik a „mezei” 488-astól, hogy csendes, mint egy trolibusz.
Az Automotive News informátorai kicsit talán többet tudnak ennél: a V8-as motor elvileg marad, viszont egy akkupakk és egy elektromos motor kerül mellé pluszba. A mutáns sportautó a szakik szerint izmosabb lesz a 488 Pista-nál is – 2020-ig minden kiderül, hiszen akkor kezdik el gyártani az ígéretes hibridet. Persze logikus valahol a Ferrari lépése.
Ahogy arról korábban mi is írtunk: a Genfi Autószalonra érkezik például a Carmen is, ami az újjászületett Hispano Suiza befutó terméke. Mondjuk, az nem világos, milyen lesz teljes valójában, ugyanis a karbonszálas műanyag karosszéria képén és egy egyszerű vonalrajzon túl nem láthattunk eddig belőle még semmit, de ami tény az tény: lassan mindenkinek meg kell villantania a saját elektromos hajtányát.