Az E10-hez képest a legnagyobb változtatás az, hogy az új autóban fűthető a szélvédő és hogy egy sokkal erősebb motor került bele.
A Fordtól származó 2 literes benzines turbómotor az E10 S-ben 250 lóerős és csúcsnyomatéka 400 Nm. Ez 50 lóerőnyi növekedést és 190 Nm-rel jobb nyomatékot jelent, mint amit az E10 erőforrásánál tapasztalhattunk.
Minden kétséget kizáróan hasznos az autóra épített szélvédő - amely, mint már említettük, fűthető -, ám esztétikai szempontból a járgány már nem annyira dögös és látványos, mint a szélvédő nélküli változat. Azt viszont kijelenthetjük, hogy az E10 S-t könnyebb és kényelmesebb közúton vezetni, már csak azért is, mert a sofőrnek nem kell bukósisakot viselnie vezetés közben.
Mivel erősödött a motor, így magától értetődő, hogy a Zenos E10 S gyorsabb az elődjénél. Álló helyzetből 60 mérföldes (96 km/h) óránkénti sebességre 4 másodperc alatt gyorsul, fél másodperccel javítva az E10 gyorsulási mutatóin. A végsebesség viszont nem változott: ez 217 km/h.
De beszéljünk még picit a változásokról! Az új autó 25 kilogrammal nehezebb az elődnél, összesen 725 kilogrammos. Az ára is változott, nem is kicsit. Nagy-Britanniában 29 995 font az alapára, azaz 5 ezer fonttal drágább, mint az E10-es.