Sokan azt pletykálták, hogy Kayou néven dob piacra új autót a Renault, ám bebizonyosodott: a jól értesült források mégsem voltak teljesen pontosak. Az új verda neve KWID lett, tehát megtartotta a koncepcióautó nevét. A franciák új autója a Renault-Nissan Szövetség CMF-A típusú padlólemezére épül.
Az A-szegmensben szereplő jármű hossza 3,68 méter, szélessége pedig 1,58 méter - ezen paraméterek ismeretében pedig kijelenthetjük: az autó utasterében bőven van hely és a csomagtartó is meglepően nagy befogadóképességű. Az utastérnél maradva: a KWID műszerfalán egy 7 hüvelykes érintőképernyőt találunk, a műszerfalon pedig a hagyományos mérő-órákat - sebességmérő, fordulatszám-mérő - egy digitális képernyővel helyettesítették.
A KWID-be egy 0,8 literes motor került, ehhez pedig egy ötsebességes váltó kapcsolódik. A Renault képviselői szerint pedig az autó fogyasztása igen alacsony lett.
A Renault eredetileg az indiai piara szánta a modellt, most arról beszélnek, hogy minden piacon elérhetővé akarják tenni. Sőt, az is megtörténhet, hogy Európában Dacia logóval fogják értékesíteni.