Ford - 2013 második legnépszerűbb márkája

Ford - 2013 második legnépszerűbb márkája
Az Amazon lett 2013 legnépszerűbb márkája, ő verte egyedül a Fordot.

A Ford különösen büszke lehet arra, hogy a 2013-as évben a világmárkák között a második helyen végzett, hiszen a 25-ös toplista egyetlen autógyártója. A listát a YouGov állítja össze minden évnek az elején, az előző évre vonatkozóan.

A nagy számban eladott e-könyvolvasói és ingyenes házhoz szállítása miatt látványosan menetelő Amazon lett 2013 legnépszerűbb márkája, ő verte egyedül a Fordot. A győztes népszerűsége érthető, hiszen sokkal szélesebb körben "fogyasztják" a termékeit: vannak családok, akik heti rendszerességgel vásárolnak tőlük, autót viszont ennél lényegesen ritkábban vesz az ember.

Az értékesítéseit valamint piaci részesedését valamennyi kontinensen növelni tudó auómárka mögött a Subway, a History Channel és a Lowe's sorakozik a listán.

A YouGov úgy mérlegeli a márkák megítélését, hogy megkérdi a fogyasztókat, hallottak-e valamilyen negatív vagy pozitív dolgot az adott vállalatról, majd a pozitív visszajelzésekből kivonva a negatív vélemények számát 100 és mínusz 100 között pontozza a márkákat.

A Ford a tavalyi évben az első helyen végzett, és az idei évben is csak éppen, hogy lemaradt az első helyről.

A márka megítélésének szárnyalásában nagy szerepet játszik minden idők legerősebb, sokszorosan díjnyertes modellportfóliója, és a vállalat által az elmúlt két évben bemutatott technológiák, aktív biztonsági és vezetéstámogató rendszerek egész sora.