Hibrid verzióban is tarolt a Ferrari

Hibrid verzióban is tarolt a Ferrari
Az idei Genfi Autószalonon bemutatott, Flavio Manzoni által tervezett álomautóból kétszer többet eladhattak volna, mint amennyit készített a Maranellói autógyártó.

A Ferrari szűk, de tehetős vevőköre most sem gondolkodott túl sokat, hogy beszerezze az olaszországi autógyár legújabb modelljét. Még a megjelenés előtt elfogyott minden Laferrari modell, sőt, a hírek szerint kétszeres túljelentkezés volt a mintegy 1,3 millió eurós sportautó iránt.

A LaFerrari az első hibrid modellje a gyártónak, amit a tervezők inkább a teljesítmény növelésére használtak, mintsem spórolásra. 

A 6,3 literes V12es belső égésű motorja 800 lóerőt tud kipréselni magából, ehhez adódik hozzá 163 lóerős villanymotor.

Az autó így összesen 963 lóerős, és alig tizenöt másodperc alatt már 300 kilométer/órás sebességet is képes elérni (a végsebessége egyébként 350).

A Laferrari 4702 mm hosszú, 1992 mm széles és 1116 mm magas, a tengelytávolsága 2665 mm.

Az elmúlt 10 évben, 2009-et és 2010-et leszámítva, folyamatosan nőttek a Ferrari eladási mutatói.  A hibrid Ferrariból mindössze 499 darab készült, azonban az ezret is meghaladta a vásárlásra elszánt érdeklődők száma.