A Lincoln, a Ford konszern prémiummárkája kifejezetten a kínai piac számára és kívánalmai szerint készíti a Zephyr Reflection nevű plug-in hibrid limuzint. Még az anyavállalatnál is gyorsabban szabadult meg a személyautóktól a Lincoln márka Észak-Amerikában, de ez az ottani vásárlói preferenciáknak köszönhető, míg a Sanghaji Autószalonon bemutatott Zephyr Reflection nevű tanulmány a hamarosan érkező új szedán előzetese.
A kínai vevők szeretik a hagyományos modelleket, a lépcsőshátúak még mindig favoritok náluk. A felvevőpiac Kínában óriási, igencsak érdemes jelen lenni, és aki a legjobbat akarja kihozni az üzletből, az ügyel az ázsiai országban dúló trendekre, rezonál az elterjedt ízlésvilágra, s ezekhez illeszti saját újdonságait.
Kifejezetten a kínai vásárlóknak fejlesztik tehát ezt a plug-in hibrid hajtású lépcsős hátú limuzint, aminek nemcsak a lendületesre szabott külseje a figyelemreméltó, hanem inkább az ultramodern utastere. A műszerfalán a Ford Evos tanulmányban is használt, 1,1 méteres (!), képátlójú, szuperszéles monitort látjuk, amihez rögtön új generációs, digitális segédet is adnak, amit persze hangvezérléssel is lehet kezelni. A bő méteres képátlójú képernyő több részből áll, a közös burkolat alá egy 12,3 colos képátlójú műszeregységet és egy 4K felbontású 27 colos képátlójú érintőképernyőt helyeznek, utóbbi középen és az utasülés előtt helyezkedik el. A digitális segédet a Baidu nevű kínai szoftveróriás fejlesztette, online frissítéssel tartható karban a rendszer.
A beltér kialakítása egyébként piackutatások után vált olyanná, amilyen lett: selymesfényű króm és réz is van bőven a belsőben, amely díszítések a Lincoln kutatásai szerint a fiatal modern kínai vásárlók ízléséhez passzolnak. Azt egyelőre még nem árulták el, pontosan mikor kerül sorozatgyártásba a Zephyr Reflection, csak azt, hogy egy szívómotort és két villanymotort kap, a teljesítményre pedig nem lehet majd panasz, ugyanis a gyáriak ígérete szerint az összevethető lesz egy 2,0 literes turbómotoréval, ráadásul sokkal alacsonyabb fogyasztás mellett garantálva azt.
Mindezek előképe volt nemrég a kimondottan a kínai piac számára fejlesztett Ford Evos nevű szabadidő-limuzin, mely még koncepcióautóként mérte fel az igényeket, s amellyel kapcsolatban már nem is esett szó európai- vagy észak-amerikai forgalmazásról, és a megvalósult (és a Mercedesnek konkurenciát állító) csodaműszerfal is ebben az autóban debütált.