A gazdasági válságra hivatkozva le is állították a fejlesztést, szerencsére azonban újra leporolták a terveket és már a prototípus megvalósításán is túl vannak. A brutálisan erős hibrid sportautó az angolok gyöngyszeme lesz, ha végre-valahára megkezdődik a sorozatgyártás.
A brutálisan erős jelző nem túlzás: a mindössze 1,6 literes turbós benzinmotor 500 lóerős teljesítményre képes, ezt a teljesítményt pótolja ki a két elektromotor, így az összteljesítmény 850 lóerő körülire nő. Ennek tudatában pedig már nem is meglepő, hogy az álló helyzetből 100 kilométeres óránkénti sebességre gyorsulás 3 másodperc alatt valósul meg.
A szuper-sportjárgány végsebessége pedig 360 kilométeres óránkénti sebesség lesz. Amit pedig az elektro-motorok extraként tesznek hozzá az autóhoz, az a közlekedés csak elektromos hajtással: így 40 kilométere megtételére képes az autó egyetlen feltöltéssel.
A mai Jaguár autómárkát gyártó céget Swallow Sidecar Company-ként alapította két autórajongó, Sir William Lyons és William Walmsley 1922-ben. Az SS Jaguar név először 2.5 literes saloon-on jelent meg 1935-ben, az első ilyen járművek sport modellek, az SS 90 és az SS 100 voltak. A Jaguar nevet a cégnek 1945-ben adták amikor az SS-t elvetették a népszerűség csökkenése miatt a II. világháború idején.