Remélik, a 7500 eurónál nem drágább VW Jetta méretű autót viszik majd, mint a cukrot. Hogy minél olcsóbban jöjjön le a futószalagról a „budget car", a gyártást Kínába viszik. Ám még egy érv szól Kína mellett: a Volkswagen autóit imádják arrafelé, tavaly több mint 3,5 millió autót adott el az országban a VW, idén pedig a 3,5 milliós eladást célozták meg.
A fentebb említett sok vita abból adódott, hogy sokak szerint a Wolksvagen márkának ártana az, ha nagyopn olcsó autókkal jelenne meg a piacon. Azt úgy tűnik el is fogadták a konszern vezetésében, hiszen úgy tűnik, egy teljesen új márkanév alatt fut majd az olcsó négyajtós autó.
Az nem számít csodának, hogy a Volkswagennél nem mondtak le erről az autóról. Az olcsó autók piaca nagyon nagy ütemben nő, a felmérések azt mutatják, hogy a szegmensben 2018-ra már közel 9,5 millió autót értékesítenek majd. A Volkswagennél azonban egyelőre nam akarnak túl nagy szeletet megszerezni a tortából: a piacra dobást követően az első években 300 ezer darabot adnának el.
Elképzelhető az is, hogy azért ennél több fog elkelni, tekintve, hogy elsőként az olcsó autóval a kínai piacot célozzák meg, aztán pedig valószínűleg India felé fog kacsintgatni a konszern az egyelőre ismeretlen márkájú budget carral.